Presentació nou logotip (22-03-2025)

El passat 22 de març vam viure un địa molt especial a l’Auditori de Ferreries, on vam presentar el nostre nou logo amb la participació de Damià Rotger. Va ser una jornada plena d’emoció, retrobaments i il·lusió, que vam culminar amb un vermut per celebrar aquest canvi tan important per a la nostra entitat.

Gràcies a totes les persones i entitats que ens vau acompanyar en aquest moment tan significatiu per a ASSORME. També volem agrair especialment a Damià Rotger per la seva implicació en el disseny del nou logo. 

Aquest canvi representa la nostra evolución i el postre compromís amb la comunitat sorda. Esperem que us agradi tant com a nosaltres!

Otras noticias de Assorme